lørdag 10. april 2010

Vår hos meg også



Det er fremdeles snø i min hage, men i dag har det vært et fantastisk vær, og fortsetter dette vil snøen være borte om få dager.





Hvitløken jeg satte i høst kommer, og selv "skvalderkålen" kommer som bare det.





"Herren" i huset koser seg i solen, og er også glad for at det fremdeles er noen snøflekker han kan gni ryggen sin på.




Nå blir det varmere og varmere i været. Det eneste fine med kulda er at vi lengter etter varmen. Når varmen er der glemmer vi helt hva kulde er. Takk for at vi klarer nettopp det.

God lørdagskveld!!!!




3 kommentarer:

  1. Så kjekt at du la igjen en kommentar på bloggen min, så fant jeg din. Har kost meg med å lese noen av innleggene dine, og siden du liker både hage, hekling og strikking så kommer jeg innom i gjen. Ha en fin dag i morgen også.

    SvarSlett
  2. Är det inte härligt, att solen skiner och värmer är på väg tillbaka. Jag har suttit ute och tankat fettet fullt med D-vitaminer hela dagen jag också, det bästa med snön är kanske att den reflekterar ljuset, ingen ont som inte har något gott med sig ;) Nu är jag så fullproppad av D-vit. att jag känner mig slö ..
    Ha en fin start på veckan och hoppas att solen fortsätter skina :)

    SvarSlett
  3. Ja den våren, den er ikke til å bli klok av! Her i nord hadde det endelig blitt vår, nesten all snøen var borte...men nå i kveld har det kommet 15 cm med snø!! Hmm, ikke det jeg hadde ønsket da..

    SvarSlett