lørdag 23. oktober 2010

Når jeg får "dilla" på noe.....

Sist vinter hadde jeg storproduksjon av skjerf. Jeg er slik, finner jeg noe som er greit å lage og det blir et bra resultat, lager jeg mange............ Det blir pressanger.

Sist jul var det skjerf i alle julepakkene til jentene mine. Jeg lagde dem i de enkeltes favoritt farger og de varmet mange halser i en streng vinter.

Som dere ser heklet jeg lange "tarmer" Tre dobbeltstaver i hver luftmaske den ene veien og tilsvarende tilbake. Det gav en veldig flott effekt.

Så i år har jeg de skjerfene jeg trenger, og produksjonen ligger i helt andre baner. I går tovet jeg tre røde vinposer: De er solgt alle tre, så det er mange som allerede nå tenker julepressanger.



Vel, nå gleder jeg meg til en deilig lørdag, med god mat med gode venner i kveld. Ha en fantastisk helg alle sammen, og tusen takk for alle koslige kommentarer til forrige innlegg. Veldig hyggelig.


3 kommentarer:

  1. så fint:) Fine bilder!!

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Veldig koselig innlegg! Skjerfene er virkelig lekre og det gaar an aa bruke flere sammen! Jeg ser at det nye kamera fungerer veldig bra, fordi bildene er supre! Ha det fortsatt loerdagskoselig, vi sees snart

    SvarSlett
  3. Både sjalar och vinpåsarna ser fina ut. Kul med handgjorda klappar under granen tycker jag. Du är så flink med allt du gör, det ser så välgjort ut. Ha en fortsatt fin helg, Nanne :)

    SvarSlett