søndag 26. desember 2010

JULEGAVE I GJENBRUKETS ÅND

009

Hvem husker vel ikke GGP-bøkene? Ihvertfall vi i min generasjon hadde mye glede av Gyldendals Gode Pikebøker. (GGG var til guttene)

Overaskelsen var derfor stor da jeg pakket opp en gave fra min datter og fant denne godt brukte boken… Har hun vært i mine godt gjemte minner fra barndommen?????

Så oppdaget jeg det lille omslaget: og da jeg leste litt på det, forsto jeg litt mer.

008

012

Redesign fra Fretex.

Men så da??

010

Jeg har fått en notat bok.

ER DET IKKE FLOTT????

En glimrende idè, og er det noe jeg er forbruker av, så er det notatbøker…….

Så Fretex: Takk for en god idè, jeg håper mange titler lå under juletrærne i år..

Og kjære datter: en stor takk for at du har forstått hva mor liker…….

Fortsatt god jul..

PS: Jeg fikk mange flotte gaver: TUSEN TAKK alle sammen.

7 kommentarer:

  1. Veldig hyggelig å ha barn som skjønner hva som rører seg i hodet til opphavet! Jeg har ikke opplevet GGP men kan tenke meg at det var et tema mellom de unge frøkner. Og slik oppstår samlemanier, gjør de ikke?! Ha en hyggelig kveld, imorgen sees vi!

    SvarSlett
  2. Så nydelig tenkt av dattera di!
    Det var lurt!Resirkulert nostalgi!
    Ha en fin 2.juledag.
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  3. Så lurt, og for en artig gave å få :-)

    Ha ei fortsatt fin jul med dine kjære - klem Siv

    SvarSlett
  4. Håper du og dine har hatt en enestående jul og kost dere masse ! Det fortjener dere nemlig!

    Stor klem!

    SvarSlett
  5. Den är nog mitt i pricken till dig. Vilken kul och fin bok. Många tänkvärdiga ord som hamnar där i vill jag tro. Ha en fin fortsättning :)

    SvarSlett
  6. Åhhh, nå kommer jeg på at neste gang jeg trenger ny notisbok, går veien om Fretex. Superduper! Fin blogg du har også :-) Fortsatt god jul!

    SvarSlett
  7. SÅ lurt med den notisboka. Men jeg må si jeg ble litt grepet av nostalgia også da jeg så bokomslaget ;)
    Takk for fine ord hos meg.
    Ha en fortsatt fin romjul :)
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett