torsdag 6. januar 2011

MORS VERKTØY

Se her: ikke så dårlig: mor fikk drill til jul…..

007

Jeg hadde selvfølgelig hvisket noen i øret, og denne gangen ble jeg hørt. Så i kveld har bilde av mine oldeforeldre kommet på veggen igjen… Mor har verktøy…. så bra….. (mindre og mindre hjelpesløs)

004

011

(Bilde med og uten blits… Ikke lett dette her. Jeg har mye å lære)

Takk for alle kommentarer til forrige innlegg. Forstår at det er flere enn meg som er opptatt av dette.

008

 

 

Ha en flott kveld.

11 kommentarer:

  1. En drill er et hendig verktøy, Nanne, og noe en ofte får bruk for.
    Så koselig å få bilder av familien opp på veggen. Det ble riktig så pent.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. En snerten liten sak ja;)) Og et superverktøy for husmødre:))
    jeg har også en " jobb " med å få hengt opp noen bilder.... ting tar tid:))
    Nydelig ramme på bilde av dine olderforeldre... og blitz eller ikke - smak og behag:)) Jeg har en ekstern blitz som jeg kan vri opp eller bakover, de gangene jeg må ta bilde mot speil, vindu eller bilder på veggen..
    Men uten blitz blir litt mer stemningsfullt:))
    Ha en flott kveld du også!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Takk for besøket og kommentar hos meg :). Koselig med nye blogge-bekjentskap. Hendig verktøy, gratulere. Jobber også en del med bildene og kjenner en ny interesse i det å få til bildene. til å fotografere. Bildene til bloggen har en annen "vinkling" enn de man knipser på ferie og ellers rundt om, også er kamera til enhver tid "i en armlengdes avstand. Artig og spennende :)

    SvarSlett
  4. Kjekt med drill. Det har jeg også.
    En hendig , liten en, som gjør jobben !
    Fint bilde du har hengt opp.
    Jeg merker at jeg har en helt annen interesse for fotografering etter at jeg begynte å blogge.
    Er så mye mer bevisst.
    Jeg ønsker meg nytt kamera...med kurs ;)
    Ang. bloggen FRA NOT TIL HOT , så følger jeg den. Flott blogg ! Som din også er !
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  5. Verktøy er gøy! Her i huset er det jeg som liker verktøy, ikke mannen. Riktignok har jeg ikke drill, kanskje det må bli det neste på ønskelisten. :)

    SvarSlett
  6. Godt når ein får noko som står på ynskjelista..

    Kjekt med slike bilder..

    Så viktig det du tek opp i siste innlegg!!

    Fortsatt godt år og god helg! :-)

    SvarSlett
  7. Grattis. Även med herrar i hus är det bra att vara självhjulpen.. Den ser liten och behändig ut. Goda redskap gör halva jobben :)

    SvarSlett
  8. Elsker kandelabrene dine!!

    SvarSlett
  9. Gratulerer med drill :-) Flott bilde!

    Riktig god helg - klem Siv

    SvarSlett
  10. En slik liten drill hr jeg også,,,,superkjekk for mor,,,,smiler.
    Ha en fin helg.
    Anne

    SvarSlett
  11. Den ser da avansert nok og bildet er kommet opp på veggen - så den funker bra. Bildet uten blitz velger jeg alltid! Ha en fin helg!

    SvarSlett