mandag 26. juli 2010

MÅLET ER NÅDD


Målet med å få teppet mitt til 150 x 150 er nådd. Jeg har heklet og heklet, og nålen har gått rundt og rundt, og sannelig, jeg kom i mål.
Det har vært morsomt å jobbe med så mange farger. Litt stolt er jeg også. (Det er jeg forresten hver gang jeg har fullført et større arbeid).

Nå ønsker jeg å hekle et trekk til en taburett i samme farger. Håper dette kan bli et fint tilbehør til et soverom.

Akkurat nå som det er høysommer er fargene fine ute sammen med blomster floraen.



Min rekonvalesenstid er over, og jeg behøver ikke å kun sitte på en stol. Håper jeg snart får skikk på hagen slik at den blir fin når høsten kommer! Men først: etterlengtet ferie!!!



Fortsatt god sommer!!


6 kommentarer:

  1. Wow! Det var et stort og flott teppe!!

    SvarSlett
  2. Med all rätt, nog ska du vara stolt. Vilket läckert teppe det blev. Så färgrikt också, man blir både glad och varm. Så skönt du är på benen igen, semester ! Hoppas den blir fin, jag ska nog tillbaka till jobbet igen nu.. Nåja, sommaren och livet är ju inte slut för den skull.
    Ha det fint, Nanne :)

    SvarSlett
  3. Oj så lekkert,,,,flott med knalle farger om sommeren.
    God ferie ,,,,kos deg under pleddet ditt på sommerkveldene....
    Anne

    SvarSlett
  4. Så flott teppe! Herlig!

    SvarSlett
  5. Å, fy søren så flink du har vært! Og nydelige farger. Jeg får nesten lyst til å begynne på et, men kanske jeg skulle gjøre ferdig noen gamle prosjekter først....

    SvarSlett
  6. Wow..så lekkert, flink du har vært;o) og de multene der så fristende ut du.....Kos deg på hytta. Klem fra Maliva

    SvarSlett