søndag 20. juni 2010

Nok et teppeprosjekt



Når man for det meste må sitte på en stol og helst ikke gjøre noen ting, er det godt å kunne "svinge" heklenåla. Det er bestemorrutene som har inspirert meg. Hvorfor ikke lage en stor rute, så slipper jeg å sy sammen etterpå?!

Som tenkt så gjort.


"Herren i huset "synes det er kjedelig at jeg er mer opptatt av farger og heklenål enn ham. Han ser derfor sitt snitt til å stjele garnnøste.



Det er langt frem til et teppe på 150 x 150, men det er jo fint å ha et mål!



Ja, jeg vet! Det er ikke lenge siden jeg presenterte et annet teppeprosjekt. Det er ikke ferdig, ikke halvveis engang, men det går ann å ha flere prosjekter? Ikke sant?

Kjenner at formen kommer seg, men det er langt fram..

Ønsker dere en god uke!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar