onsdag 23. juni 2010

St. Hans

>

Så er det midtsommer og sommeren er i full flor. Her har det vært fest i byen i kveld, og det tror jeg er første gangen det har vært slik liv i sentrum en midtsommerkveld. Vel, satt ut av spill som jeg er om dagen, fikk jeg dessverre ikke deltatt, men jeg satte meg i bilen og gjorde meg selv til en tilskuer. På denne måten fikk jeg et inntrykk. Håper dette blir til en tradisjon slik at jeg kan delta neste år........



Det går jo an å feire alikevel. For meg er sommer reker. Så derfor dekte jeg bordet, skjenket opp øl og rensket reker. Det ble et herlig måltid.

Livet har lært meg at det nytter ikke å dvele ved det man ikke kan, men benytte seg av de mulighetene som ligger der. På denne måten blir tilværelsen positiv, selv om man kunne ønske seg noe annet.



Det går an å gjøre det hyggelig selv om det bare er til en. Jeg øver meg. Tenker altfor ofte at det "ikke er så farlig", men det er det.... Jeg fortjener "godt stell" av meg selv.


Dette ser jo godt ut, ikke sant? Det smakte fortreffelig.



1 kommentar:

  1. Hei...så hyggelig at du setter pris på mine reisebrev....håper det blir bare en positiv opplevelse for deg selvom du ikke skal hitover i sommer. Jeg elsker også å lese andres reisebrev....ser ut som du kan kunsten å kose deg også...Ha en fortsatt god sommer! Klem fra Maliva

    SvarSlett