lørdag 12. juni 2010

Satt ut av spill

En nydelig rosebukett fra gode venner som en oppmuntring

og ønske om god bedring

Jeg har fått en skikkelig "bråstopp" i hverdagen. Etter å ha vært innlagt og oppskjært har jeg nå kommet hjem og skal finne meg selv igjen. Jeg skulle bare..... Lite forberedt var jeg på at jeg skulle bli satt så til de grader på sidelinjen. Jeg som har en aktiv hverdag med jobb, hus, hage og "herren i huset", sitter nå i sofaen og håper at ugrasset ikke tar helt over der ute.


Jeg er takknemlig for at vi har et helsevesen som tar seg av oss når vi trenger det, og jeg er meget takknemlig for at alt har gått så bra. Hadde jeg vært utstyrt med litt mer tålmodighet så hadde disse rekonvalesens dagene bare vært til glede.


Jeg får SMS, telefoner, blomster og besøk, og det er godt å kjenne at venner og familie er der når en trenger dem. Og om noen uker (noen sier hele 6, men.....) så er jeg i topp form. HÅPER JEG....



HA EN GOD HELG!!



3 kommentarer:

  1. Så skönt att allt har gått bra, nu får du försöka vara lite stilla och varva ner, sista tiden har ju kanske inte bara varit en dans på rosor. Se på det som en välbehövlig vila. God bättring, om sex veckor är du på benen :)

    SvarSlett
  2. Takk Mia, gleder meg til at jeg kan nyte dagene igjen.

    SvarSlett
  3. Håper dagene ikke blir altfor kjedelige for deg, og at du snart blir frisk nok til å gjøre litt av det du liker. Ha god bedring.

    SvarSlett