fredag 6. august 2010

REGNFULLE DAGER

Har prøvd å fange regndråpene med fotolinsa


Multeturen regnet bort. Det ikke bare regnet, det "bøtta ned". jeg er veldig farsinert av vann. Når jeg er på hytta og må bære hver vanndråpe, da forstår en hvor mye vann betyr og hvor avhengig en er av det. Livgivende i små mengder, utrolig farlig i store mengder. Det har vi jo sett i nyhetsbilde flere ganger i sommer.


Dette er vannkilden på hytta.




Bøtta venter på fotografen.

Det blir noen turer til denne bekken i løpet av dagen, men vann må man jo ha. Det nytter ikke å si at vi dropper turen fordi det regner!!!


3 kommentarer:

  1. Det ser ju riktigt koseligt ut, regn, med rätt kläder, under tak och värme så kan det vara riktigt trevlig. Räknar med att du stortrivs och kopplar av :)

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Får se på det som trim. Jeg hadde avtale med vaktmesteren som er rørlegger, på skolen jeg jobber på, om at han skulle komme og sette opp kran ved drivhuset i sommer, men det må han ha glemt!
    Jeg har bært kanne på kanne med vann (godt det ikke har vært hetesommer)fra andre siden av huset og ned i haven til tomatplantene.
    Kilden ser så romantisk ut, men det tenker en vel ikke på når jobben skal gjøres?
    Ha ei flott uke;:OD)

    PS Jeg tror datamaskiner kan lades med sol! DS

    SvarSlett
  3. Hytteliv er herlig sommerliv. :-)

    SvarSlett