fredag 16. april 2010

Hva skjer?

På onsdag la jeg inn et nytt ukens ord: "Fremtiden er de setningene som ennå ikke er skrevet" Du verden, tenk så mye som har skjedd siden onsdag. Her sitter vi og følger med på nyhetene og leser alle de "nye setningene". Vi opplever at naturen har overtatt kommandoen. Halve Europa står stille. Mange er tvunget til å tenke anderledes, og vi kan ikke skylde på noen. Dessuten er det jo det samme for skylda hvem som eier den, dette må vi bare takle!!

Jeg sitter med en nesten ferdigpakket koffert, en flybillett til i morgen og et helt nytt kart, fordi jeg skulle oppsøke min drøm. Jeg drømmer til i morgen. Fremtiden er de setningene som ennå ikke er skrevet, og det jeg skriver om et døgn vil da vise hvilken retning mine neste dager vil ta. Til syvende og sist vil det jo alltid bli en god historie i etterkant.





Mitt forrige innlegg skrev jeg om facebook som pressmiddel. Det gikk 1 dag så sto dette i vår avis:



Facebook vant, eller alle de som demonstrerte hjemme i sin egen stue gjennom facebook. Vi får bare innrette oss etter det....

God helg alle sammen, om det blir ute på reise eller om naturen fremdeles mener at vi får holde oss hjemme.


2 kommentarer:

  1. Hade du tänkt dig ut på tur ? Så trist i sån fall att det inte blit något av ? Min Chili, om den överlever priklingen, håller till dig också :)

    SvarSlett
  2. Jeg har flybillett til Marseille i kveld, Det blir nok hjemmehelg.
    Tusen takk, kan jeg få en/to chillier av deg?

    SvarSlett