mandag 21. juni 2010

HURRA! jeg har blitt farmor igjen!

En gratulasjons bukett.


I dag har det kommet en velskapt gutt. En ny verdensborger, og han er mitt barnebarn. Jeg må jo bare si TAKK!!!!
Det er så fantastisk å oppleve et nytt liv. I dag er det kun glede over at alt har gått bra. Han kom på årets lengste dag, og bringer håp om mange flotte, lyse dager. 21. juni blir aldri en hvilken som helst dag mer.
Jeg har jo forberedt meg litt da til denne dagen, og har benyttet både strikkepinner og heklenål.



Jeg fant mønsteret i et mønsterhefte fra Sandnesgarn:



Siden jeg liker både å strikke og hekle, passet dette perfekt.


Jeg begynte med å strikke buksa.



Jeg er veldig godt fornøyd med resultatet, og gleder meg til å se den på gutten.

5 kommentarer:

  1. Grattis, så kul, nu måste du känna dig stolt! Den bodyn du har lagad kommer helt säkert att bli gott mottatt, meget söt:)
    Hoppas det går bra med både liten, stor och dig.

    SvarSlett
  2. MAnge gratulasjonar! Deilig når fødselen er overstått og alt er vel:) Eg har også eit barnebarn som er fødd på denne datoen, oliver, han fylte fem i år.

    SvarSlett
  3. Å så heldig du er,,,,,jeg er lyse grønn av misunnelse.
    Gleder meg masse til det blir min tur,,,,
    Tenker også på alt jeg kan lage. Smiler. Ser du er godt igang.
    Kos deg med ungen,,,,og så deilig at alt gikk bra.
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Så heldig du er. Jeg må nok vente enda en tid til å bli farmor sjølom Hanne og Magnus har vært sammen i snart åtte år!
    Eldstemann kommer hit med sin nye kjæreste i morgen. Spennende å møte en ny "svigerdatter" ;:OD)
    Tillykke med barnebarnet, og de flotte plaggene vil sikkert kle han godt ...

    SvarSlett
  5. Gratulerer med barnebarnet. :)

    Og tusen takk for trivelig kommentar på min knallferske blogg.

    SvarSlett