mandag 5. juli 2010

ARBEID I EN STOL


Selv om jeg nå i 4 uker mest har sittet i en stol, så betyr jo ikke det at jeg har vært helt passiv. "Jeg kan ikke gå, men jeg kan ride" er et flott uttrykk.
Disse ukene har jeg for det meste sittet ute i solen og brukt heklenål og strikkepinner. Strikkepinnene har formet kjøkkenhåndklær og grytekluter. Ideen til kjøkkenhåndkleet har jeg fått her inne i blogglandia, men hvor? gryteklutene er så miniatyrer av håndkleet.









Det gule ble gitt som en gave til en god venninne som inviterte på hyttetur.



Det røde har datteren fått som takk for all hjelp i min rekonvalesens tid. Gryteklutene følger bare jeg får sydd i knapper.




Knappene på håndkle er gjenbruk fra hemper på en gammel gardinkappe.


Det er fantastisk mye farger av bomullsgarnet Gjestal sport.

Heklenålen har godt rundt og rundt på teppet



Teppeprosjektet mitt vokser . Det tar lengre og lengre tid å komme rundt, men jeg har et mål, og det vil jeg nå......

2 kommentarer:

  1. Heisann!

    Her gjelder det å ikke gi seg. Det som engang vil bli et stort teppe, er bare helt skjønt!
    Håper du kommer deg opp av stolen snart , men ikke legg heklenåla på hylla ;:oD)

    SvarSlett
  2. Fin idé du snappat upp, knapparna hade varit fina handdukar här hos mig nu, med dom nya handatagen på köket som ligger lodrätt i stället för knottarna jag hade. Ålötsligt vet jag inte hur jag ska hänga handdukarna upp. Men Nanne, wow, vilken fin teppe det blir, manga friska färger i det bomullsgarnet. Låanga arv, ska säga du har tåalamod!
    God bättring och njut sommarsolen :)

    SvarSlett