søndag 28. mars 2010

18 mil frem og 18 mil tilbake

På et døgn har jeg nå kjørt 36 mil for å "knytte bånd". Den Lille prinsen kaldte det å knytte bånd, i dag sier vi "bygge nettverk". 36 mil i bil for et raskt møte kan i utgangspunktet virke unødvendig og lite miljøvennlig, men du verden så nyttig. Miljømessig i mitt sosiale liv ble det et stort +.



Jeg fikk overnatte hos en som var en bekjent, men nå har blitt en god venn. Hun hadde frittgående høner på gården sin, og jeg fikk hønsegårdens eneste nylagte egg til frokost. Har vel aldri spist et så ferskt egg noen gang. (mulig i min barndom da jeg ble sendt på landet om sommeren)Da det var tid for å reise hjem, hadde hønene produsert 2 til. De fikk jeg med meg, og ble servert min datter til lunsj.
Det ble en god oppstart til påske.




Se så gul og fin plommen var. Dette ble en egg opplevelse av de store.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar