torsdag 25. november 2010

FREM FRA GLEMSELEN

Denne melkekolla hadde jeg degradert til vaskerommet, godt gjemt mellom dunker, vaskestav og vaskemaskin.

001

Ingen verdi?

002

 

 

 

Ser dere hvor slitte banda er???

 

Tenkte jeg ville gi den en sjanse. Tok den opp i vaskekummen og håpet den ville “trutne”. Under vaskeprosessen var jeg redd den ville “falle i staver”. Den var så tørr og banda alt for store.

004

Kan den reddes?

Vet ikke hvordan det går. Nå står den og tørker saaaaakte…………

006

Jeg har sett flere nå som har plantet sviblene fint i mose i vakre potter og kar, og det ser så lekkert ut.

007

Jeg lot sviblene mine få lov til å holde kolla med selskap, men til jul blir det nok litt mer pynt……..

Ha en flott torsdagskveld.

5 kommentarer:

  1. Denne må du jo ta godt vare på,,,,,om den ikke lir tett kan du jo bruke den til strikketøyet,,,,eller på ei hylle med lys i,,,,,slike som står på vent for å puttes i lysestakene....
    Mulighetene er mange...
    Anne

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fine kommentarer hos meg. Ja, nå er bloggen pynta til advent :)
    Det går fremover med vaskerommet, ja og det blir så fint !!! :)
    Den melkekolla var flott. Håper den trutner og at du i allefall får brukt den til noe.
    Stilig med sviblene i...
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett
  3. Så flott den var! Enig med Anne, mulighetene er mange, ta vare på den.
    Nydelig med sviblene i!
    Ønsker deg en fin fredag!

    SvarSlett
  4. Også jeg synes den er flott og du er jo først i kø til å ta godt være på den, etter at den er oppdaget altså. For et skattekammer av et hus du har! Kos deg ikveld, imorgen kan du sove...

    SvarSlett
  5. Sååå koselig med den gamle melkekolla!
    Et klenodie!!
    Ha en strålende helg!
    Store klem fra Sol

    SvarSlett