fredag 17. juni 2011

DE FANTASTISKE SOMMERBLOMSTENE

Disse junidagene er helt fantastiske. Det er så mye vakkert, så mye nytt og så er det et helt år til neste gang.

038

Jeg må bli mye flinkere til å nyte…….

040

Leve i nuet er mitt største prosjekt akkurat nå. Klarer jeg det, vet jeg at mitt liv vil gi meg mer glede, mer nytelse og et rikere liv.

Jeg jobber med å dvele med nuet.

060

Er det ikke vakkert?

060

“Det gjelder å ha mot til å være seg selv uten å bli mismodig over at man er den man er.”

Ha en flott helg…

7 kommentarer:

  1. Godt sagt! Og nydelige bilder :)

    SvarSlett
  2. Å leve i nuet er en kunst, men er man det bevisst, så tror jeg det gir mange gleder..flere enn en aner;)
    Nydelige bilder!!

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig besøk på bloggen min og for at du vil følge meg. Fin blogg du har - liker meg godt her og følger deg. Godt sitat du har i slutten av innlegget. Den kan jammen være en utfordring.
    Ønsker deg en strålende lørdag!

    SvarSlett
  4. Nydelig!!
    Jeg tar ofte turen med macro objektivet for å fange alle skjønnhetene i skog og mark:)
    Ha en fin lørdag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  5. Gorgeous flowers, a delight. Excellent, with beautiful colors.

    SvarSlett
  6. Helt enig,,,ville markblomster er vakkert.
    Jeg rusler turer hver dag og plukker buketter,,,,så her er det markblomster i bøtter og spann,,,okstavelig talt.
    Både ute og inne,,,,herlig og kunne fråtse i blomster en stakket stund.
    Nyt det du også.
    Anne

    SvarSlett
  7. Flotte ord og nydelige bilder :-)

    Ha ei fin helg - klem Siv

    SvarSlett