fredag 2. april 2010

Frokost for en


"Det er ikke så farlig" tenkte jeg, "det er jo bare meg".
Jeg hadde kokt egg og kaffe, og satte meg ved frokostbordet langfredag. Så satt jeg der med kaffen, boka og pc'n og så plutselig at jeg ikke var så veldig snill mot meg selv. Det er ikke bare meg. Det er meg, og jeg fortjener et koslig frokostbord. Så jeg satte igang å rydde, og fikk en herlig frokost. Jeg lover å stelle pent med meg selv i morgen også.



Det ble en god frokost med alt som hører til.






3 kommentarer:

  1. Skulle gjerne ha den frokosten sammen med deg. Idag var vi i kirken med en kurv full av mat og pynt og egg og hvitt duk og fikk den velsignet. Etterpaa var vi til Jesugrav, som var nydelig og pyntet med tusenvis av gule og hvite blomster.

    SvarSlett
  2. Jeg er sikker på at påskefeiring er noe annet i Polen enn her.
    Vi i Norge blir litt fattige på slike tradisjoner. Ha en god påskedag!

    Klem fra Nanne

    SvarSlett
  3. Vad bra att du kom på bättre tankar, till och med jag hade kunnat äta frukost när det ser så inbjudande ut :)
    Ha en fin påskdag, Nanne !

    SvarSlett